Vi laddar inför E3

Som spelföräldrar är det tufft. Hur mycket som vi än vill se på E3 hela natten genom live-stream så måste vi ändå göra i ordning ungarna på morgonen  för en skoldag. Vi kan alltså inte sova ut dagen efter. Nu kan visserligen inte normalt arbetande människor det heller, men att ha barn är något mer krävande på något sätt, fråga mig inte varför, det bara är så.

Hur som helst så kommer vi inte att missa E3 för allt i världen. Vi kommer att stå ut under morgondagen trots att ögonlocken kommer att vara som betongblock. Vi har därför laddat upp med chips, godis och läsk för att orka med natten. Xareena kommer att följa Sonys presskonferens med stort intresse genom Playstation Home som i år kommer att sända streamat, vilket man snackade om redan förra E3 då man kunde besöka olika montrar i Home som skulle få känslan att man var med på E3.

Jag själv kommer nog ha lika stort intresse av alla konferenserna och har nu mitt sikte inställt på Microsofts presskonferens kl 18. Jag kommer förlja konferensen streamat antingen genom deras egna sida eller genom Gametrailers. Eftersom det här är en blogg så ska ni inite förvänta er världens nyhetsrapportering, utan jag kommer enbart skriva om sådant som jag har tankar kring och som jag tyckte var speciellt intressant. Däremot kommer jag antagligen skriva lite på twitter under konferensens gång, så håll ögonen öppna.

Slutligen så vill jag bara säga att det var ett tag sedan som jag skrev. Förhoppningsvis så är jag nu tillbaka med ny styrka och kör på så bäst som det går.

Smell ya later!

Om Robert Arveteg

Har skrivit om spel i bloggosfären sedan 2009. Först genom egna småprojekt för att sedan ansluta sig till bloggsajten Spelografi. Efter det har det varit en fantastisk resa på populära sajter som svampriket.se och nu senast som redaktör på eurogamer.se . Skriver numera om exakt det han själv vill, och inget annat.
Detta inlägg publicerades i Spel och märktes , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vi laddar inför E3

  1. Lania skriver:

    Jag ser en Frukt och mandel-chokladkaka i högen av snacks! En av mina favoriter! 😀 Och Mintkrokant. ;D

  2. Christian skriver:

    Dr Pepper är så sjuuukt nice! 🙂

Lämna en kommentar