Jag vill passa på att göra reklam

SocialgamerPrecis i samma veva som jag själv håller på med att försöka få fram fler bloggare och skapa gemenskap på internet så kommer Socialgamer.se som en blixt från en klar himmel. Sajten fokuserar på att föra samman oss människor med gemensamt intresse, nämligen spel. Sajten är tydligen sedan länge planerad, men har legat på ritbordet ganska så länge. Dessutom så är den fortfarande under uppbyggnad, men kan behöva vår hjälp med tips på hur man kan göra ett sådant bra forum som möjligt för gamers. Än så länge tycker jag det ser lovande ut och har nu både gjort en egen profil samt lagt in en grupp vid namn Spelföräldrarna som jag ska göra mitt bästa för att hålla igång.

Gå in och kolla!

Om Robert Arveteg

Har skrivit om spel i bloggosfären sedan 2009. Först genom egna småprojekt för att sedan ansluta sig till bloggsajten Spelografi. Efter det har det varit en fantastisk resa på populära sajter som svampriket.se och nu senast som redaktör på eurogamer.se . Skriver numera om exakt det han själv vill, och inget annat.
Det här inlägget postades i Spelkultur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

