Första Exotiska i Guild Wars 2

Jag är inte den som lägger ned stora mängder tid i Guild Wars 2 för att kunna få det gear som jag vill ha. Visst kommer jag sakta men säkert att bygga min karaktär Hubbe Grusvaegg åt det håll som jag tänkt, men det får ta den tid som det tar. Just nu farmar jag mycket karma för att bygga på mig lite gear, samtidigt som jag bara lallar runt och provar nya saker. Jag försöker att ha kul alltså.

Under gårdagen så åtog jag mig dock att göra lite saker som hade med det nuvarande eventet att göra. I Gendarran Fields södra del så fanns det Not So Secret Aetherblade jumping puzzle. Jag älskar jumping puzzles, men i det här fallet så var det extra mysigt. I slutet så får nämligen alla ett par exotiska shoulderpads att lägga till i sin samling eller pryda sin karaktär med. Personligen så kändes det lite som om jag åkte på en räkmacka då det i normala fall är väldigt tidskrävande att införskaffa sig exotic gear i GW2. Men, jag ska inte klaga för mycket. Här är i alla fall lite nytt i form av bilder:

Hubbe Grusvaegg Aetherized Pauldrons

Hubbe Grusvaegg Aetherized Pauldrons 2

Om Robert Arveteg

Har skrivit om spel i bloggosfären sedan 2009. Först genom egna småprojekt för att sedan ansluta sig till bloggsajten Spelografi. Efter det har det varit en fantastisk resa på populära sajter som svampriket.se och nu senast som redaktör på eurogamer.se . Skriver numera om exakt det han själv vill, och inget annat.
Det här inlägget postades i Spel och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

