Ding, idag igen

Fast den här gången har det inte med spel att göra. Nej, idag är det den dagen då jag når lvl 25. Eller, njae, jag fyller 25. Dagen har nu lidit mot sitt slut och det har varit en riktigt bra dag trots all stress med skola och andra vardagsuppgifter.
image

Till att börja med så blev jag på morgonkvisten överraskad av min 6åriga bonusdotter som gömt en blomma på rummet som hon kom ut med på morgonen. Riktigt kul att hon tog sig igenom en sådan ansträngning för att överraska mig. Det bästa var nog ändå att bli grattad av sina barn. Man blir varm inombords av att få en grattiskram från dem.
image

Min fru var dock inte långt efter under dagen och kom insläpandes med en stor kasse med länge efterlängtade brädspelet Talisman och en skiva från Frontback som tagit mig med storm med sin musik. Allt som allt en helt perfekt dag när det gäller presenterna.

Idag har vi dock inte firat mig alls, nm utan på lördag kommer istället mina föräldrar så vi kan äta gott och ta en fika. Jag har aldrig varit en person som tyckt att födelsedagar varit något speciellt att fira, så det får bli lungt och sansat än en gång. Nu ska jag bara koppla av. Kanske med en whisky.

Om Robert Arveteg

Har skrivit om spel i bloggosfären sedan 2009. Först genom egna småprojekt för att sedan ansluta sig till bloggsajten Spelografi. Efter det har det varit en fantastisk resa på populära sajter som svampriket.se och nu senast som redaktör på eurogamer.se . Skriver numera om exakt det han själv vill, och inget annat.
Det här inlägget postades i Personligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ding, idag igen

  1. Lania skriver:

    Grattis på 25-årsdagen, lite i efterskott! 🙂

Kommentera

