13/100 Fable 3

Nu har jag spelat ut Fable 3. Det är som jag sa förut ett mysigt spel, men för att vara ett rollspel är det väldigt kort huvudberättelse. Och tyvärr försvinner spelsuget snabbt efter att man är klar trots diverse sidouppdrag som finns kvar. Ska flytta tillbaka xboxen till vardagsrummet så att ungarna kan spela minecraft igen. Lite besviken är jag över att det inte finns några bra exklusiva spel till 360:n. För jag vill ju spela mer på konsolen, men allt som jag velat spela har jag redan spelat. Och nämn nu inte Halo eller Gears för jag har noll intresse av dem.

Så nu blir det att återgå till spelande på PS3an. Kanske jag ska spela ut Prototype för att kunna spela Prototype 2. Eller något annat av mina miljoner spel (jag överdriver såklart) som jag inte har avslutat ännu.

Blev ett kort inlägg idag, men jag känner inte att jag har så mycket att säga så då får det bli som det blir. 😉

Om Elin aka Xareena

Spel- och teknikgalen fyrabarnsmamma som flummpluggar på universitet samtidigt som hon är hemmamamma åt minsta barnet. Äger alla konsoler denna generation och x antal från de tidigare generationerna. Har en förkärlek för Sonys konsoler och älskar troféer.
Det här inlägget postades i Blogg100, Personligt, Spel och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

