Blogg100: Inlägg. 8/100 – Tankspridd.

Igår bloggade inte jag. Jag glömde helt enkelt bort. Maken frågade om jag bloggade dagen innan, och det gjorde jag och därefter föll det mig helt ur minnet. Jag tänker ändå inte ge upp. Jag känner att jag misslyckats med föresatsen att blogga varje dag i 100 dagar men det förhindrar mig ju inte från att skriva 100 inlägg på lika många dagar, så jag tänker skriva 2 idag. Så jag kommer ikapp och ska därefter försöka igen att få till ett blogginlägg om dagen. 🙂

Idag ska jag iväg på möte, och minstingen är fortfarande sjuk så jag är lite orolig för honom även om han är en tuffing.

Hinner inte skriva mer nu, men ett till inlägg kommer senare.

Om Elin aka Xareena

Spel- och teknikgalen fyrabarnsmamma som flummpluggar på universitet samtidigt som hon är hemmamamma åt minsta barnet. Äger alla konsoler denna generation och x antal från de tidigare generationerna. Har en förkärlek för Sonys konsoler och älskar troféer.
Det här inlägget postades i Blogg100, vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

