Blogg100: Inlägg 4/100 – Borderlands. General Knox Secret Armory dlc.

Det blir ett rätt kort inlägg idag på grund av att maken väntar på att vi ska titta på film. Tänkte skriva ner några tankar om dlc:t till första Borderlands, specifikt Knox Secret Armory.

Jag bestämde mig häromdagen för att fortsätta mitt spelande i första Borderlands trots mitt platinum pga att vi har köpt alla dlc utom Mad Moxxis, och det känns rätt löjligt att inte spela ut dem. I alla fall så fortsatte jag där maken och jag gav upp, med general Knoxxs dlc. Anledningen till att maken och jag gav upp var för att vi var så låg level och det kände jag av när jag fortsatte. Fienderna dödade på ett skott och det tog evigheter att få död på något. Men, nu börjar det gå lättare. Mycket tack vare att jag lyckats dinga level 59 nu (var 51 från början). Men detta dlc känns nästan som ett evighetsspel.

Jag tror inte jag är i närheten av att klara av det än, vilket är både bra och dåligt, men jag har kommit en bit på vägen. Jag hoppas att claptraps dlc är lite lättare för så mycket besvär jag haft av detta vill jag inte ha igen.

Jag kommer återkomma vid senare tillfälle till Borderlands, men nu måste jag sluta svamla. 😉

Om Elin aka Xareena

Spel- och teknikgalen fyrabarnsmamma som flummpluggar på universitet samtidigt som hon är hemmamamma åt minsta barnet. Äger alla konsoler denna generation och x antal från de tidigare generationerna. Har en förkärlek för Sonys konsoler och älskar troféer.
Det här inlägget postades i Blogg100, Spel och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

