Blogg100: Inlägg 1/100

På Twitter just nu virvlar det runt en hashtag som handlar om att skriva 100 blogginlägg på en viss tid. Netflix erbjuder de som skriver 100 blogginlägg innan den 3/5 med start idag 100 gratis dagar på sitt abonnemang och jag tänker iaf försöka klara av det. Netflix kommer jag ju fortsätta ha i alla fall, men 3 gratismånader hade inte varit illa. Hur som haver så startar jag nu blogginlägg nr1. Jag hoppas att ni orkar läsa mitt svammel, för svammel kommer det bli, och så säger jag låt utmaningen börja.

Jag tänker inte vara långrandig nu ikväll, dels för att jag är rätt trött och dels för att maken just nu väntar på att jag ska starta Borderlands 2 så vi kan co-op:a, men ville bara nämna att jag fixade platinum i Hitman Absolution igår. Är själv rätt stolt över mitt 42:a platinum, och jag har nu 8 kvar att skaffa innan året är slut. Vilket inte känns allt för svårt. Jag satte nämligen ribban lågt för mig själv, vill inte plåga mig för att skrapa ihop 9 platina under året. Spel ska ju vara kul som man säger på Svampriket.se.
Nu avslutar jag inlägg nr.1 och vi syns/hörs imorgon. 🙂

Om Elin aka Xareena

Spel- och teknikgalen fyrabarnsmamma som flummpluggar på universitet samtidigt som hon är hemmamamma åt minsta barnet. Äger alla konsoler denna generation och x antal från de tidigare generationerna. Har en förkärlek för Sonys konsoler och älskar troféer.
Det här inlägget postades i Blogg100, Personligt, Spel och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

