Uppdatering av familjeliv o dylikt.

image

Som de flesta som läser här vet så här vi ju börjat skriva på Svampriket för deras Juniorsida och det har väl påverkat denna bloggen ganska markant, även om det mestadels har varit Robert som skött uppdateringen av vårat lilla bloggprojekt så tänkte jag ta mig tiden att skriva lite.

När det gäller vardagen så vet de som följer oss på Twitter att det här varit lite strul med både det ena och det andra, men att vi klarar oss igenom det mesta.
Jag har påbörjat min NP-utredning och har haft mycket på hjärnan och har knappt orkat spela. En av de som sköter den initiala utredningen ägnade sig bara en kort stund åt mig och verkade helt insnöad på att mina problem beror på att jag spelar för mycket. Tråkigt!

I alla fall så väntar jag nu på vidare utredning, och det känns som att det enda jag gör är att vänta. Men det ordnar väl sig vad det lider.

Robert har börjat plugga till undersköterska på distans så han har om möjligt ännu mindre tid att blogga nu än han hade när han jobbade, tyvärr.

I övrigt räknar vi dagarna till Gamex och fyra dagars barnledighet. Ska bli så jäkla kul att testa spel, bo på hotell och festa och träffa alla awesome twittervänner som ska dit. 🙂

Om Elin aka Xareena

Spel- och teknikgalen fyrabarnsmamma som flummpluggar på universitet samtidigt som hon är hemmamamma åt minsta barnet. Äger alla konsoler denna generation och x antal från de tidigare generationerna. Har en förkärlek för Sonys konsoler och älskar troféer.
Det här inlägget postades i Personligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

